Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Perempuan Dah X laku ke??


Salam di pagi Jumaat buat semua pelawat setia blog ku yang tidak seberapa.

Pagi td sebelum aku pergi kerje sempat jugak aku menonton "Malaysia Hari Ini". Terdengar la mereka marapu2 di pagi hari mengenai berita di akhbar "Penangan Pondan".

Ops Pondan pun dah menjadi isu ek.

Xkan perempuan sekarang ini xlaku di mata lelaki atau pun pondan lebih pandai mengoda si lelaki.

Xkan la sebab lelaki xbernafsu dengan perempuan kot. Tapi di zaman sekarang tiada yang tidak mungkin. Ramai yang mengamalkan cinta songsang.

Dulu kes pengkid memusnahkan rumah tangga orang. Sekarang isu pondan pulak.

Aku pernah mendengar pengakuan dari seorang pondan (di area tempat aku yang agak hot) <-- Jangan korang tanya sape. Kerana layanan dia sepasang suami isteri bercerai berai. Anak terbai. Si Isteri trauma. Tue kes beberap tahun dulu Nie kes yang aku jumpe kat surat khabar je. Untuk dikongsi dan direnungkan bersama
Akibat gemar menjalin percintaan songsang, segelintir lelaki tempatan bukan saja mudah cair dengan pujukan pondan, malah sanggup lari meninggalkan isteri dan anak untuk bersama ‘kekasih’ sejenis itu.

Seorang isteri yang sengsara selepas suaminya menghilangkan diri sejak empat tahun lalu kerana mengikut kekasih pondan

“Suami berkelakuan pelik dan dingin dengan saya ketika itu. Saya bertanyakan apa kesalahan saya, namun dia hanya mendiamkan diri.


P/s- fikir2kan la la ek. Mungkin ada kaitan dengan entry sebelum ini. Tetapi lain version la ek

48 Jejak Perantau Maya:

nonna manis said...

nauzubillah la kn

ijechan said...

eiii gamabr 2 orang tu.. xsuka!

Framestone said...

nonna manis--> tue la.. dunia makin mendekati kiamat

ijechan--> xsuke knpe ek?? he..23x comey pe

zAhiDah diHaz 17 said...

memang banyak la yang sonsang sekarang ni. i dulu pun hampir2...caya ke?
hehehehe...

Framestone said...

jgn ckp kamu je..kite pun dok xhabis2 dingorat nie..kalau perempuan kire leh la jugak berbangge (nmpk la sikit lakunye) nie lelaki.. ish simpang malaikat 44

zAhiDah diHaz 17 said...

out of topic:
owh...
so, hope happy ever after la dgn ur best frend. ni msh mencari2 yang sesuai. hehehehe...

:: p R i n c E s S _ N :: said...

ishh..tolong r...geli k pondan2 gn laki ni...errrr...

Framestone said...

zahidah--> buat masa sekrg alhamdulillah.. xde la ckp happy..gaduh2 teu perang ala mr & mrs smith tue tetap ade jugak he..23x xbest if xgaduh2 nie..

N--> geli kat pondan n lelaki nie ek..kat kite xgeli kan

Naz said...

lawa gak pondan siam kat gombo tuh. aww.. x rela i
apalah nak jadi dng lelaki yg bernafsu songsang ni. kena aids nanti menyesal x sudah...

Framestone said...

mne mung tahu dorg teu pondan siam he..23x entah la.. tp skrg dah ramai yg bernafsu songsang kan..aku pun sampai takut nk dekat dgn laki.. nmpk je normal tp he..23x

Naz said...

maner aku tau?? aku teka jer. buat lawak sket. ko ader pengalaman ker digoda jantan specis tu?

Framestone said...

aku xpernah lg digoda..cuma terjumpa n terkawan je he...23x

Naz said...

terkawan x per... jng ter...'tut'... dah ler. hahahaa....

bella said...

ish..da dpt isteri pon nk lari ke pondan ke???
xbersyukurnyer......
tpkn skarang pondan mmg cantik2 la..
kalah pompan yg ori tau..

puteri said...

dah la mmg jd mcm tu..
lps tu plak, byk media mnayagkn (trutama cite2 drama,filem) tyg psl plakon lelaki jd pndn.
mkn mnjd2 lah sbb dah ada 'cntoh teladan'

PoOhEm0 said...

itulah pelik nyer kaum lelaki...
hihihihi

Naz said...

org pompuan pun sama gak peliknya...

Cik Peanut said...

kalaulah tetiba suami akan dtaan peanut wat cam gitu kat peanut,
aduh kecewa nye,
kalu ngan pompuan tu, leh lah jugak di terima
ni ngan pondan..ngan lelaki pun de nafsu ke..
mintak2 di jauhkan...

PJ selamba said...

aku pun pernah kena goda
haha
tapi kan...
aku rasa yang 'double' tak betulnya si suami org tu...
nape dia tak pikir yg cinta sesama jenis ni takkan pernah berkekalan...
sampai sanggup abaikan anak isteri...
kesian teraniaya mcm tu...

p/s: aku tak leh blah ko letak gambar jehan miskin dgn apek tu! miahaha

Amer Aan said...

huh...
rsenye agama len pn lrg percintaan sejenis ni...

Eazy Izzuddin said...

huhuhu..
enthla yg berlaku zaman skung...
hmm..

i like that pic..x leh thn lorh..
haha

epol said...

pondan/maknyah=jijik
gay = 1000x jijik

**aku tetap pencinta wanita..

Framestone said...

Naz--> ter"tut" ops tidak..jauhkan daku dari bnde2 sebegini

bella--> ada isteri pun cam xde isteri tue pasl.. nk layan perempuan len xbernafsu pulak..tue pasl dorg lyn pondan.. best kot dgn lynan dorg he..23x

puteri--> nk ckap pengaruh media masa la nie ek... isu yang boleh diterime.. tp media masa sekadar menyalurkan apa yang benar2 terjadi dlm masyarakat

pooheme--> pelik ek lelaki..dulu ade jugak yg cakap peliknye perempuan time kes pengkid rampas isteri org.. dunia dah makin pelik

cik peanut--> ops kalu bro jd suami peanut leh la curang dgn perempuan len ek..jnji bukan dgn jantan he..23x "suami akan dtg" ops len je bunyinye

PJ--> ko pun dah rase kne goda kan...selalunya mmg xberkekalan..cuma kekdg lelaki memerlukan kemanjaan dan layanan..xdpt perempuan..laki pun jd

amer--> agama lain pun mmg dah larang dah..tp ada jugak yg membenarkan khwin sesame jantina...

eazy--> xleh thn tgk picture tue..wow bahaya tue huhuhu udah2 sensor dah kat sinie

epol--> wow sume jijik ek..cam mne pulk dgn bohsia dan wanita terkinja2 dgn mat rempit dan dipusat huburan?

epol said...

pompuan pengkid + bohsia = bukan taste seorang pecinta wanita..hehe

mc'eja said...

cube bygkan u pki tudung...hahahaha..sure 'cantek' giler...but plz pont post it on ur blog. m gonna have nightmare!

Cik Peanut said...

hohoh...
sebenarnya kalu curang ngan pompuan, peanut dah mengamuk, lempar2 barang lah..
kalu ngan lelaki, tak tahu lah ..
kot2 peanut terus bertukar jadi monster kot..heeheh

Eazy Izzuddin said...

hehhe...
mmg bahye.,.
ok2...
sensor..
=P

~Ery~ said...

lelaki tu bodo...
allah dh cipta laki dan pompuan...
bleh plak suka hubungan sejenis..
dh kita ditakdirkn lelaki dan pompuan....
nk kata diorg tak da agama...
ada..
tapi bodo.....
(panas aku)

p.i.n.a.t said...

huuu...
pondan?
sbb dorg lagi pndi lyn laki la kot..
kn dorg tu pon laki gak..
so tau la cmne nk lyn laki..
tu yg laki pon terpikat tu..

eii...x blh la tgk pondan2 nih..
over!

kalo gay lak cmne?
org ade kwn gay..huu:p

GeNeRaSi MaLaYSia said...

jauh2 kn r mende ni..mntk simpg jauh2 dr malaysia..

Ajwin Ajeera said...

apa nk jadi lani..

~cikF~ said...

saye sanggup jatuh di tangan perempuan dr jatuh di tgn separa perempuan mcm tu....huhu

~cWa~ said...

Dasatnye...hm,nape laki bleh tetiba mnat kat spesis ni ek?

Framestone said...

epol--> mmg dorg bukan taste pencinta wanita..tp mereka taste orng yg dok cari tempat pemuas nafsu

mc'eja--> ops tolong la.. xkan nk pakai tudung..dah la jnggut n misai tgh tebal nie..xkan nk shave kot.. xsanggup i tau

cik peanut--> ops larik2..xnk la ade pe2 dgn peanut huhu..tp kalau peanut pulak yg curang cam mne ek

eazy--> he..23x ade2 je ko ek.. baru gambar cam nie dah xtahan huhu

ery--> xbaik katekan dorg tue bodoh..coz xkne kat hidung ko sendiri.. pe2 pun manusia xbodoh..cuma setan tue je yg terlebih pandai menyesatkan orang

pinat--> mmg sesetgh dorg pandai melayan... gay?? nnt bro wat entry die ek.. eh ade kawan gay ke?? ala nk takut pe pinatkan perempuan..xkan die nk liwat pinat kot

GM--> susah jugak..kat malaysia nie simpang mmg bnyk..cuma pusing2 kat situ je..

Ajwin--> enth la.. harap xjadi lagi teruk la ek.. dan bnde2 cam ni xjdi kat kamu

cikF--> ops separa perempuan xpe kak oii..die xkaco pe..kalau perempuan habis la akak.. jd isu lesbian pulak nnt..skrg perempuan pun xleh nk caya

cwa--> dari zaman nabi2 dh dinyatakan dalam al-quran ada kaum yag dilaknat oleh allah swt kerna mengamalakn seks songsang sesama jenis

izan said...

framestone,

itu abang ngan adik sesat... hihihi...

kalau tak palestine mesti aman punya.

Framestone said...

sape abg n siapa adik ek?? he..23x aman cam mne teu ek kak

Cik Peanut said...

hohoho
peanut kalu dah kahwin setia lah
tak bek curang2
heheheheh

Framestone said...

he..23x bile nk khwin nie.. ops harap peanut n pasanagn epanut xde la yg curang ek

SyazReA said...

pelik la camner lelaki leh ada selera kt pondan2 ni eh..
adeh...
adakah pompuan perlu blaja teknik2 mnggoda dr pondan2 nih??? wahaha

Framestone said...

ada ke yg sudi berlajar dari pondan..lagi pon pondan kan lelaki..xkan lelaki xfhm pasl lelaki kan..perempuan je xnk memahami

Cik Peanut said...

hahahah..nak kahwin?
calon dah lari
hehehhehe

Framestone said...

larik ke mane..kejar la..xpun carik len..single mingle la nie ek

Cik Peanut said...

lentah..hehehe...sejarah tak yah d kenang..lallala..apapun enjoy..heheheh..

best lagi single...leh kawan ngan semua owang..lalala

Framestone said...

oh ye ke..nmpk sgt cam pernah kne kongkong je selame nie kan huhuh..cam bro xsuke di kongkong...

Cik Peanut said...

mane de kene kongkong, peanut sendiri yang setia..hehhhe...

tak der lah bro..kalu de bf, peanut akan secara automatik akan jadi kureng nagn member,,

so, biler tak der bf ni, cyoklah..sebab leh bergumbira dengan member2..hehhe

Framestone said...

tue la silap reamje skrg nie..bile dh couple..mbe2 ditglkan huhu... lum khwin lg tue huhu bile dah clash mule cari mbe balik..bro dah selalu kne dah

Cik Peanut said...

hem.tulah yang peanut tak suka kapel satu skol@matrik@u...
sebab menda cam gitu lah...
hehehehe

Framestone said...

nie mesti peanut pun terkena same kan...

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top