Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Rahsia Tarikh Lahir Anda

Saya rasa ramai antara kita suka melihat horoscope sambil melihat hari ini anda bernasib baik atau tidak.

Ramai juga yang mencari pasangan hidup melalui zodiak pasangan. Kekadang mereka melihat keserasian. Mungkin ada yang benar & mungkin ada yang tidak. Kebarangkalian tetap ada.

Tapi bagi setiap umat Islam seelok2nya jangan mempercayainya. Takut terpesong akidah je.

Kata orang melalui tarikh lahir kita mampu mengetahu karektor peribadi seseorang. Dari situ kite boleh mengetahui keinginan dia, personaliti, ciri2 kepimpinan, ciri2 untuk menjadi teman hidup.

Benar atau tidak kita tidak tahu. Tetapi sekurangnya kita tahu apa yang mereka inginkan. Tiada la sangat menyusahkan kepala kita dengan kehendak mereka yang kita tidak ketahui. Contoh memberi hadiah harijadi, nasihat yang sesuai untuk mendidik mereka atau memikir sesuatu yang boleh mengembirakan mereka.


Rasanya melalui ebook ini anda dapat memahami isi dan keinginan pasangan anda mahupun orang yang tersayang.

Bagaimana pula dengan diri anda??

Adakah anda sudah tiada impian untuk dicapai dan tidakkah anda melakukan sesuatu untuk mengisi kekosongan kehidupan anda? Setiap manusia perlukan pencapaian dalam kehidupan seharian mereka. Ya..Paling ketara apabila setiap tahun baru ramai yang mula merangka impian dan harapan mereka untuk tahun akan datang.

Bagaimana anda merangka KEKAYAAN, KEJAYAAN dan KECEMERLANGAN anda untuk tahun ini? Adakah dengan menilai pencapaian anda pada tahun ini ataupun anda membuat hala tuju tanpa sebarang panduan???

Saya percaya setiap kejayaan dan kegagalan adalah tanggungjawab kita sendiri. Apabila kita meletakkan kesilapan keatas orang lain, hidup kita akan ter”sangkut” pada kesilapan tersebut dan matlamat kita tidak dapat dipenuhi 100%. Jadi, memang sukar untuk menafikan mengapa setiap insan perlukan panduan untuk memastikan matlamat mereka tercapai sepenuhnya.


Panduan ini merupakan rahsia yang saya rasa wajar bongkarkan demi membantu seramai manusia yang boleh untuk mencapai satu kehidupan yang menggembirakan dan kita akan beroleh kejayaan di dunia dan akhirat.

"Misteri Tarikh Kelahiran", membongkarkan satu kaedah mengenali dan memahami kekuatan diri dengan menggunakan ilmu METAFIZIK. Ia telah digunakan sejak beribu-ribu tahun dahulu untuk mencorak dan membuat perancangan kehidupan sesuatu individu.

p/s- Tiada gunanay kita mengejar sesuatu tanpa melihat kelemahan dan kelebihan diri sendiri

Mereka tahu.. Kenapa tidak anda

15 Jejak Perantau Maya:

ciK aMoi said...

tak caya langsung mende2 cam ni,
nasib diri ditentukan oleh diri sendiri

Framestone said...

he..23x ade yg percaya ade yg tidak

Naz said...

Rajinnyer ko update blog hari2... Cayalah. Hidup Blogger Malaysia!!!

aH Lian~ said...

bace horoskop, kengkadang
gelak sendiri bila ade yg
mengena dgn diri.
tapi, percaya?
NEVER!

Eazy Izzuddin said...

huhu..
kekadang ade gak bace horocscop...
tapi nk caye pon iya..
x caye pon iya...
huh..
xD

Naz said...

tu cuma ramalan saja.. just 4 fun.

SyazReA said...

x baik taksub sgt percaya.. klu sama, sekadar kebetulan la...

hanya Allah shj yang maha mengetahui... =)

nuyui said...

erm...kehidupan kita ni kan sumenye rahsia Allah...tak leh caya sgt sume ni... :)

Framestone said...

naz--> mmg just for fun pun... tgh ade bnde tue leh update hari2 he...23x

ah lian--> gelak sorng2 ek sian huh..kekdg mmg lawak pun bace horoskop..terutame horoskop org len huhuhu

easy--> he..23x lyn je..jgn nk caye2 sgt huhuhuu

syazrea--> pe2 pun jgn taksub cukup skadar suka2

nuyui-> yup ustazah nuyui

~ BiBie ~ said...

Entry ni mcm kene batang hidung sendirik..haha..baru je bukak friendster tgok horoskop..hihi..percaye?tak...sebab nasib semua tu kan Allah yg tentukan.... =D

Framestone said...

ops mmg saje nk kenakan Bb pun he..23x terkone ek.. sorry

:: p R i n c E s S _ N :: said...

hurmm...N suke bace...kdg2 same kdg2 x...tp idok lerr pcaya 100%...

Framestone said...

mmg kekdg same kekdg tidak

topek said...

topek baru nak try calculate kodjutawan ni... baru perasan. entah ape la kod utk topek agaknye yerk?? :-/ (fikir2)

Framestone said...

fikir2 la ek... bro pun xreti sgt nk calculate nie

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top