Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Check List 2008

Salam Tahun baru buat semua...

Tengah ada kelapangan nie ada baiknya saya merecall semula azam tahun lepas. Nak tengok progress yang telah berjaya saya tunaikan atau dalam proses ke arah kejayaan. Mencabar jugak nie.. Besa la azam 2008 aku sentiasa di tokok tambah dari masa ke semasa mengikut perkembangan dan keperluan semasa

Pe2 pun nie ade kalender yang aku grap dari internet je.. kalau korang nk just right click and save image as je

Untuk check list 2008 aku terpaksa recall semula dari blog lama aku "framestone alchemist" (ada x rakan2 blog yang pernah singgah ke blog nie..??)Terima kasih buat rakan blog yang pernah mengomen di entry azam 2008 iaitu ein dan miss KooKie. Xtau la dorg ingat lg ke x..?? he..23x

Malas nk ngomel lebih..jom check list aku nie:-

1- nk kurangkan tekanan darah tgi aku
Nie nampak jelas.. tekanan darah aku stabil sepanjang tahun 2008.. xde kes lg aku masuk hospital or aku out of control. alhamdulillah.. baik diteruskan -amin-

2- nk makan sume sekali makanan kat dunie
Thank buat insan yang tersayang.. Masakan die banyak sedap.. Tapi pe kan daya die x khatam berlajar masak makanan antarabangsa.. ade sape2 nk ajar die x..?? share resepi pun dah kire ok

3- nk jd penyayang
Ops yang nie perlu ditnya pada orang yang menerima kasih sayang daripada aku. 2008 aku no kes curang. 100% bersih -amin- Erm.. penyayang ke aku nie..??

4- nk tmbhkan berat bdn dlm 10%
Dulu kalau xsalah aku berat aku dlm 50Kg.
10% x 50Kg = 5Kg
50Kg + 5Kg = 55Kg
Ops aku dah terlebih dari 55Kg nie.....

5- nk bersukan balik..
Ops...!! erm ade pe aku bersukan.. Men Paintball dan Men Permainan (Game) he..23x leh diterime ke..??

6- bisneskan kepale aku
Alhamdulillah dalam tempoh 3/4 suku tahun nie rezeki mencurah2 dari jualan laptop. Lepas tue aku hilang focus sgt coz nk focus pada study

7- cari kerje yahoo..!!!
Tak tercapai lagi.. Postpone ke tahun 2009 la gamaknye

8- nk jadi lebih matang...malas nk kacau AYEEN dah
Leh 3 bulan je.. Ayeen goda aku untuk kaco die.. hampeh tul.. Best pe kacau budak ayeen nie.. ade mase aku wat entry pasl die ek

9- bykan mase ngn family
Leh diterima jugak.. Tapi nak dekathujung tahun de prob sikit dalam keluarga. Besa la tue kan.. Masing2 pun ada masalah.. Start tahun nie aku nk focus jaga adik aku si Shafiq nie

10- nk khwin leh x??
Ala emak kahwin kan aku..!!
pom kepak pom kepak pom3x (bunyi kompang he...23x aku xreti nk wat la)
Nie kne postpone untuk hingga ke waktu yang sesuai atas sebab2 dan alasan2 yang boleh diterime oleh akal dan fikiran. Masalah Eh-Ko-No-Money yang mungkin akan selesai pada fasa 2010 (Kata pakar ekonomi la kan)

Tue je la wat masa nie..Untuk azam 2009 tue di entry yang akan datang ek

p/s- aku xdapat tempat praktikal lagi..ada sapa2 nk tolong bantu x.?? PLZZZZZZzzzzz

14 Jejak Perantau Maya:

en_me said...

checklist tuk 2009 fulakkkss??

Bro Framestone said...

yg tue tgu dulu...tgh nak menyusunkan nie..pe2 pun nk recall balik yang lame..kot2 ade yg tercicir ke xtercapai lg ke or terlupe he...23x sabar ek bro

Anonymous said...

he he he...semoga mencapai kejayaan..ada ke list ni yg carry forward dari tahun 2007?

Bro Framestone said...

ops yg 2007 sume dh tercapai..xde yg carry toward.. bro pun salah sorg rakan ku di blog lame.. xtau ingt ke x

Setelus Hati Zinnirah said...

ye ke sumenye dh tercapai...........?

Bro Framestone said...

xckp pun tercapai..tue list azam tahun lepas je... just letak progress je.. setiap azam tue sy dh letak komen sendiri

pRincESs_N said...

uhuuu.....klo kawen t jgn lupe jmputt!!!!

Bro Framestone said...

insya'lah N... hope sentiasa kept in touch dalam blog ym or fs... kite n atie xleh nk masuk blog kamu..asik hang je...

Anonymous said...

kdg2 rasa mcm malas nk buat check list, kang takut xtrlaksana. tp kang xbuat, mcm xda matlamat lak, hehe

Bro Framestone said...

nie just check list tahun lepas la.. nk check progress je.. list azam xwat lg.. xperlu takut2.. dari situ baru kit eleh ukur kemampuan kite

mrberett said...

wahh..tgk kalender tu..my birthday ari jumaat la...hehe

Bro Framestone said...

bile buzday ko tue ek

Khaizarien said...

sape kate xleh msk mknan antarabangsa ha??? pasta?pizza?spagheti?makaroni?cchikenchop? name je sume buleh je...yg xleh sushi je....huahuahua

Bro Framestone said...

ala xkhatam la... yg kamu masak tue pun dah masuk ketogeri ala malaysia dh

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top