Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Co-D (Call of Duty)

Trend baru di rumah aku setiap kali musim exam pasti ada permaianan @ game yang mampu mengurangakn tekanan exam yang kami hadapi. Untuk semester ini, budak rumah ku fanatik dengan game C0-D.

Mula2 dulu tertanya2 juga apa itu Co-D. Budak rumah dok bising2 ajak main Co-D. Last2 aku bertanya Co-D itu apa??

" Co-D = Call of Duty "


P***** Korang la, Sapa yang gatal2 bagi short form kat game yang aku selalu main nie (Tidak ku sangka mereka semua ketagih nak main game nie)

Boleh di kata2kan hampir setiap malam, ada sahaja insan yang tidak puas hati atau ingin menebus kekecewaan and start invite kami untuk bertarung.

Dan malam tadi merupakan malam yang terlalu panjang buat kami di arena pertempuran ini. Masing2 tiada paper hari ini, dan member yang berkerja pun cuti hari nie. So pe lagi, layan je la kan

Dengan berbekalkan 2 komputer dan 4 laptop yang mampu menampung maximum player 6 orang ( ye la orang ke-7 nak men pakai ape..komp n laptop pun xde). Dan kesudahannya team aku juga yang menang...(pakai sniper leh la he..23x - Memang seorang yang mampu menempak tepat dari jarak yang jauh)

Di sini ade beberapa dailog yang mencuit hati sepanjang minggu ini berkaitan dengan permainan
Co-D ini.. Layan....
Joy : Ko dah training jari ke untuk Co-D
Aku: Ko xnampak ke aku tengah panaskan komputer aku, anytime je aku dah sedia

Cms: Sapa yang tembak aku time aku nak melompat ke bawah
Aku : Sapa lagi kalau bukan Si snipper yang tepat ini

Boooommm....!!!!!
Joy : Bodoh la...!!!!
Aku: Woi joy kne periuk api
Amr: Ko xnampak ke periuk kera tue, nie kali ke-5 ko pijak la bahalol

Krt: Sapa tembak pakai pistol nie
Gnt: he....... <---die yang main, leh gelak2 plk

Joy : Woi awat aku je yang selalu kne tembak nie
Cms: Dah ko sorang je pakai baju hijau, kami sume baju putih (Time nie lawan dekat tempat bersalji, mana la nk nampak warne baju)
Yang lain2, nanti aku update, terlupa plk

13 Jejak Perantau Maya:

unaOoOuna said...

Hahahah best nye mriah tahengat :D

Bro Framestone said...

mmg xingat pe2...tahu2 je kami sume lupa nk makan malam... so kul 4pg kami g brkfast kat kedai mamak berhampiran

unaOoOuna said...

heh! kira cm g sahur la kan? kehkeh

Bro Framestone said...

sahur la sgt he...23x

Anonymous said...

waaa, best kot game perang2 nih, senang je nak bunuh org keh keh, last n the best game kawan main game RAIDEN...ada RM2 pun sanggup pegi ke Kotaraya, tambang bas mini RM1.00 pegi balik, satu game 20 sen, dapat main 5 game cukup, makan? air sejuk je....

Bro Framestone said...

raiden tue metalgearsolid ke bro... nie mesti zaman memuda coz time tue je ade BMW-bas mini wilayah

Azira Y said...

haha best gile men game
kitorang bdk2 pompuan abes exam layan movie sampai lebam.
hahahahh

Bro Framestone said...

movie ape la yg korang layan ek.. kami pun sama..tgh men game tue..komp still mendownload cerita he..23x

IamYonna said...

yonna tak minat game ganas2 ni hahaha.
yonna slalu main game budak,game comel2 :D ngeee..

selamat bergame ya bro :D

Anonymous said...

Email tuan:

Webmail allows you to check your
email from a web browser as opposed to a desktop mail application such as Outlook Express or Thunderbird. This means that you can check your email from any web browser. Please make sure to log out when checking your email on public computers so that other people cannot read your email.

You can check the webmail for any account by logging into https://malayaonline.com:2096 with the full username (user@domain.com) and password for the given email account.

Bro Framestone said...

yonna--> game ape yg kamu selalu main tue ek he..23x nk gak tahu

etomyam--> xreti nk install

cikNiarun said...

hui..bes gile..

aku men spongebob collapse je..

huahuahua

Bro Framestone said...

waduh jgn la sedih...nnt kite men game same2 ek he..23x game kalau men reramai baru meriah

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top