Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Jejak Ku di Tanjung Piai


Maaf kerna lambat update kisah aku di johor hari tue. Dah seminggu juga aku kembali dari sana (sedangkan balik hari je).

Just nak share beberapa perkara sahaja. Untuk pengetahuan semua, saya tidak menjejak kaki langsung di tanah kecil Singapura seperti yang anda bayangkan di entry welcome to Singapore yang lepas.

Seperti yang ternyata di tajuk entry mahupun di gambar saya yang xde la hensem mane pun ini. Saya telah menjejak kaki ke Taman Negara Tanjung Piai.
kasihan juga melihat juru photo terpaksa menirap atas jalan semata-mata untuk menangkap gambar saya
Rasanya ini kali ke-2 saya turun ke Johor. Last pun masa darjah 5 he...23x Insya'lah if tiada halangan saya akan turun hujung bulan nie untuk program sukarelawan univerrsity dan pada bulan 12 untuk program jelajah Malaysia PERNIM

Di sini anda boleh mendapati hp anda tidak mendapatan rangkaian perkhidmatan. Dan anda akan sentiasa mendapat sms bertubi2 seperti yang saya terima (Rangkaian Telekomunikasi Singapore yang hantar)

Sekadar maklumat tambahan buat rakan2 blogger
- Lagi seminggu saya akan menjalani peperiksaan
- Saya masih belum apply tempat praktikal
- Design logo kelab yang terbaru belum selesai (xde idea)
- Mak saya pula kena demam chikunkunya (Hari tue ayah yang kena)

11 Jejak Perantau Maya:

Blog Eazy Izzuddin said...

waa....
me br skali n first time!! jek turun JohOr...
di umah mmber di JB...
2 pon thn nih....
huhu
ble la dpt g JB lg....
huhu
xD

Bro Framestone said...

moh la ke JB..lepas habis semester nie

Samdaddycool said...

Pergghh.. Aku orang Johor + beberapa kali lalu sana (satu ketika dulu), tapi tak pernah samapai lagi! Jeles!

Bro Framestone said...

lupe plk bro org johor... dok dekat x dgn pontian..kalu dekat leh jumpe hujung bulan nie

Samdaddycool said...

Muar.. jauh sangat!

pRincESs_N said...

bilerr lg nk g joho??

Bro Framestone said...

samdaddycool--> jauh ek...xpe la..ade rezeki nnt leh jumpe

N--> insya'lah hujung bulan 11 nie gsane lg huhuhu

TeacherNunu said...

demam chigukunya? apakah itu

Bro Framestone said...

silap eja la..sebenarnye demam chikunkunya.. last month masuk paper.. nk story pasl nei pun xreti sebenarnye

Anonymous said...

salam
explore blog ko, ternmpk posting tg piai...

so bro, aku org pontian, spm thn 1995, kluar blaja dr pontian, 1996 ~ 2003 n skrg tinggal kt kl bersama famili sendiri.

aku org pontian...tinggal kt sblh klinik kesihatan pontian, depan sek men pei chun...lrg hj ahmad...ada kenal aku?

Bro Framestone said...

w'salam

xkenal kot... aku pun xhabis explore tg piai tue... insya'lah ade mse nnt aku turun lg ke sane

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top