Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Penangan Sambal Petai

Salam di jumaat buat semua pembaca setia blog rasmi BeliBuy (apa yang beli apa yang buy pun xtau la kan) biar yang tahu saja tahu.

Aku baru sahaja habis menjawab paper terakhir exam untuk semester ini. Lepas ini aku boleh focus pada program yang bakal aku jalankan tidak lama lagi.

Alang2 aku tengah update blog nie, elok rasanya jika aku berkongsi satu cerita yang berkaitan dengan sambal di sebelah dan juga exam aku pagi ini. Memang ada kaitan.

Pagi tadi aku menjawab paper major aku iaitu Organisation Safety and Health Administration (OSHA-my fav subject). Soalan berkisarkan mengenai "Stress" so secara automatic aku menjdai stress time menjawab. Bukan aku sahaja, member aku pun sama (sedangkan yang amik subject nie 3 orang je) Soalan tue je dah 30 markah

Dalam aku menjawab exam nie, beberapa kali juga aku pergi ke toilet untuk membuang hajat aku. Akhir sekali sebab aku betul2 xtahan aku mintak izin penjaga exam untuk bertapa di dalam toilet. Peh nikmatnya.... Bau petai la plak
Fakta mengenai hajat aku
- Malam tadi sekali aku lepaskan
- Before subuh sekali
- Time mandi pagi sekali
- Time nak g exam sekali
- Time exam pun die nak

p/s- nie la gara2 perkena sambal petai, dah lama aku xmakan
**Lupe nk buh td
Yang sadisnya tandas xde flush...so kne wat secara manual je
Yang lagi sadisnye.. time kuar toilet n menjawab exam..kite lupe plk nk zip suar.. xtau la ade orang perasan ke x

Update terbaru mengenai aku:-
- Hari ini aku balik kampung (Sepupu kahwin) aku usung sekali budak2 yang wat program kat johor nanti.. Sekurang2nya leh jugak bincang n wat kerje same2
- Topi yang aku tempah ade prob. Hari nie tukar color
- Masih ade kekosongan untuk program nanti, aku tengah pening kepala nak cari kat mana
- Pokok untuk progarm bumi hijau xdapat.. kne cari kat tempat lain
- Aku tengah lapo nie

16 Jejak Perantau Maya:

Yana Ismail said...

huhuhu..sodapnyooo...smbl petai..alaahai..udang lak tu;P

Anonymous said...

halamak, bro masak sendiri ke tu?

su said...

bau petai dlm toilet tuh mcm leh ilangkan stress je gamaknye? hik!hik!

Bro Framestone said...

liyana--> yup sambal petai..tp teu gambar curi kat internet je

etomyam--> masak?? semestinya tidak...grap dari internet je.. peh die punye penangan..mmg xthn la

su--> he...23x xhilang pun stress tue....makin stress ade la.. flush xde plk.. dok siram secara manual je

ZARA MUSTAFA said...

flush xder?uuu..sadisnye...

en_me said...

ammvoiii, sodapppnyerrr

Bro Framestone said...

tue x sadis sgt.. ade yg lg sadis...tgu ek nk buh dlm blog..td lupe boh...nk tau kan ape yg sadis tue...tgu kjb ek

Bro Framestone said...

bro_me--> ala besa2 je tue...gmabr pun grap dari internet je..

Anonymous said...

haha,,memang busuk bau lps mkn petai tu msa melepas (aik) Slamat bakik ke kampung..kau bila pulak nk bertung?? :

Ainsya said...

Amboi siap bertapa dlm tandas..
sempat ker nk jawab exam ? ms baper lame tuk exam ? huhu..

pRincESs_N said...

aduss...petai wat ku gatal....

IamYonna said...

pergh!!
bau petai!!!
hahaha
xleh blah!!

mesti bau semerbak haha

Anonymous said...

sedapnya...nyum nyum...

Bro Framestone said...

fareez--> aku baru je balik kl nie.. penat xhilang lg nie...insya'lah nnt kot aku bertung

ainsya--> nk wat cam mne..dah kne bertapa..ade la jugak dalm 15minit...alhamdulillah sempat lg nk jwb exam..total 3jam..sume soalan terjawab..betul salah belakang kire

N--> gatal apenye N..sedap pe

Yonna--> memamng bau die...sape leh tahan kan..tp tue la nikmatnya..dah le menganggu org nk jwb exam

fiza--> sedap ek..meh la belanje kite makan

ryann said...

cara manual...ok le tu. seleranya tengok gambar ni

Bro Framestone said...

gamabr petai tue kite amik kat internet je... ok la cara manual dari xde cara tue..kalau x berbau la dewan exam tue kan

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top