Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Sukarelawan Turun Tanjung Piai (Part 1)

Hari ini agak bz dengan beberapa perkara berkaitan dengan program hujung bulan ini. Dalam tempoh masa peperiksaan ini, saya masih sempat menyiapkan beberapa perkara. Sekurang2nya tidak buat kerja last minute.

Sepatutnya sudah hampir sebulan saya tidak update mengenai journey saya ke Johor tempoh hari. Abaikan je la ek, cukup sekadar buh gambar (story pula more ke future)

Today, alhamdulillah saya sudah selesaikan design background untuk banner. Xde la cantik or dasyat sangat. Cuma ingin menyampaikan objective program ini sahaja. Contoh background banner seperti di bawah

Insya'lah ada masa nnt saya akan upload hasil akhir banner. Di sini ada beberapa update yang telah dibuat
- Esok dah boleh proceed untuk banner. Ada 3 kesemuanya
- Esok dah boleh confirmkan tempahan dan design t-shirt dan vest untuk program
- Ada kekurangan peserta. Tengah push ajk promosi untuk cari peserta
- Dapat sokongan dari rakan wawasan UNITEN
- Rakan media sudah memberi feedback. Insya'lah program ini masuk paper
- Tengah nak dapatkan bekalan anak pokok untuk program bumi hijau bersama wakil rakyat
- Tengah plan untuk slot pelancaran logo kelab WAWASAN yang terbaru

Buat masa sekrang ini sahaja yang perlu saya titik beratkan sepanjang minggu ini (sempat lagi tue). Pe2 pun thank kepada mereka yang sudi memberi kerjasama dalam melaksanakan program ini. Jika saya terkasar bahasa and terlalu tegas dalam menjalankan tugas, harap maafkan. Itu cara saya. Jika tidak mampu menanggungnya, anda boleh menarik diri awal2. Saya hanya mahu mereka yang betul2 commitments dengan tugas dan kerja yang diberi

Kebanyakan kisah sudah diceritakan pada sis yuyu.. If nak tahu, g tanya die... he...23x

11 Jejak Perantau Maya:

Anonymous said...

waaa, tuan dah sampai ke penghujung benua asia....steady

Bro Framestone said...

ya aku dah sampai...lepas nie turn korg plk...(bg sesiapa yg follow program nie la)

Unknown said...

hua hua! npe lah bro ltk nme sis kat sni.. malu malu! apa2 pun.. lakukan tugas dgn TWGAS & berhemah TINGGI. hehehe. idop bro syuk. ngee!~

ken motive dr nihh.. hua hua

Bro Framestone said...

insya'lah yuyu... saje je buh nama yuyu.. bkan nk promote..tp klu ade yg tanye bro pe2..bro pas kat yuyu untuk menjawabnya he...23x

en_me said...

maner gambo beruk beruk ittewww..

Bro Framestone said...

tgu la..insya'lah petg sikit or lepas exam.. nk kenenkan ke

razifembi said...

I said to myself, I will step my foot there ...

Unknown said...

sekali ade part 1 plak daa..
hahahahaha.....
new post man!!
hahaha..

Bro Framestone said...

razifembi--> dah berapa kali g tnjung piai bro...ke belum lg nie

harry--> cerita pasai tnjung piai nie panjang sgt.. dah lame dah nk wat..tp masih xde mase.. last2 wat sikit2 dulu

Anonymous said...

Tak pernah pi Tanjung Piai sebab tak pernah dgr tpt tu, haha. Teruk tul aku ni :p

Wah byknye aktiviti, org luar leh join ke? Huhuh.

Bro Framestone said...

org luar xleh join la..tp klu nk seludup masuk leh je..tp kne menyamar la..boleh ke...ade masuk dlm majalah 3 bulan lepas

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top