Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Kisah Budak Rumah Aku

Salam buat semua pengunjung blog nie

Selamat tahun baru Cina aku ucapkan kepada semua walaupun korang xsambut tetapi aku pasti korang mengunakan perayaan ini sebagai alasan untuk korang balik ke kampung atau vacation ke mana2..Bagi yang tidak dapat bercuti aku hanya mampu meyampaikan perasaan kasihan pada kalian

Entry kali ini tiada kaitan dengan entry aku metroseksual atau rakan2 ku yang nampak cam metroseksual.

Aku cuma ingin menceritakan mengenai rakan serumah aku kat KL (aku dah xdok kl..hujung minggu je ade kat KL) budak sekolah aku jugak dan satu asrama dengan aku jugak.

Rehat aku di petang hari sabtu (minggu nie aku xde kelas..so relax kat rumah je la) diganggu oleh pangilan dari insan ini.
Die :- Wei Stone ko ade beli berita harian x hari nie??
Aku:- Belum, awatnye??
Die:- Beli la, ade cerita aku nie??
Aku:- Awatnye, ko kne tangkap basah dengan mimie ke
Die:- Tue cite basi la, nie lagi panas dari cerite tue
Aku:- Hampeh
So nak jadikan cerita..Aku pun malas nk cerita... korang bace la ek kat sinie Berita Harian Zulkifli Nordin

P/s- If xleh nk masuk link tue gamaknye pihak Berita harian xnak simpan gambar budak nie lame2..wat makan space je he..23x (kejam x statement aku nie

12 Jejak Perantau Maya:

SyazReA said...

owh graduan ukm ke dia... tumpang bangga plak rasa..hehe.. =)
congratz n good luck in d next stage ye...

Cikgu Ije said...

whooaaa!!

Bro Framestone said...

syazrea--> ops satu ukm ke..xpe la tumpang je bangga

goasop--> ops huhuhu

Tie said...

Adoi...dah komen tadi tapi macam tak menjadi je....

Tie said...

Ha ha...dah keluar pon...

Framestone tak teringin nak jadi agen dia ke... dia dah famous tu...hi hi..

Bro Framestone said...

agent pe kak..??? PA die ke.. xpe la.. kot2 saya pulak nnt yg nk pakai PA nie.. huhu sy tgh berlajar pasl filem..kot2 leh wat filem dgn die ke

Blog Eazy Izzuddin said...

whoa...
famous dak umah...
yeke?
hihi
xD

Bro Framestone said...

die mmg famous pun.. tp suke merendah diri je.. senyap2 g kerje.. tau2 je byk program dah wat kat tv

Anonymous said...

kira orang belakang tabir laa nie yer..orang belakang tabir ni laa ynag penting..tanpa mereka tak success rancangan tu..

Bro Framestone said...

mmg belakang takbir pun die..org kuat lak tue.. wat kerje pun senyap2 je.. xheboh2..tau je "oh nie program ko ke? ade name ko kat hujung tue"

Anonymous said...

hensem, leh jadik pengacara ni. haha. baik stone book cepat2 jadik PA dia ke. Kot dia femes nanti kang.

Bro Framestone said...

die tiap kali temuduga pengacara asik xdpt dtg je.. sian kat die he...23x

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top