Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

MalayaOnline Community Forum


Assalamualaikum Wbt

Hari ini saya ingin berkongsi dan mengajak rakan2 untuk terlibat sama dalam project MalayaOnline yang seterusnya. Sebelum ini, kami menyediakan pakej blogging mengunakan domain MalayaOnline melalui platform WordPress. Pakej Blogging ini adalah percuma untuk beberapa blogers yang terpilih. Jika anda masih berminat untuk pakej ini sila layari laman ini.

Untuk projek seterusnya, kami merancang untuk melancarkan forum komuniti MalayaOnline dalam masa terdekat. Insya'lah dari forum ini, kami berharap satu perkara yang positif dapat diwujudkan dikalangan kamuniti maya di Malaysia.

Bagi jangka panjang kami telah menyediakan perancangan untuk membawa forum kamuniti ini ke tahap yang lebih baik dimana ianya memberi faedah kepada semua dan mengalakkan wujudnya aktiviti sihat dikalangan komuniti.

Semoga apa yang kami rancangkan memberi impak kepada komuniti maya kita. Apa2 pun ianya tidak dapat direalisasikan jika tidak mendapat sebarang sokongan atau penglibatan dari warga maya sendiri.

Buat masa sekarang pendaftaran masih belum dibuka. Jika berminat sila tinggalkan pesanan anda termasuk email di entry ini dan "bukan di shout box". Ini memudahkan pihak kami menghubungi anda untuk memberi maklumat terbaru mengenai projek forum komuniti MalayaOnline.


"MALAYSIA BOLEH,
MALAYAONLINE ALSO CAN DO"


Blog Advertiser
| Soft lunching MalayaOnline | XP Genuine Maker | MalayaOnline Community Forum | Die berbisnes | Sudah lama xnek train | Kenapa Mencari Pesta Seks |

12 Jejak Perantau Maya:

Anonymous said...

domain utama dah nak siap.....kawan buat sikit2, lepas ni boleh full blow, btw dah ok sikit rasanya page loading tu kan?

Bro Framestone said...

ok nnt leh la pasang kat forum nie.. loading page dha laju skrg nie..no prob

en_me said...

hi bro.. salammm weekend..

Bro Framestone said...

salam weekend.. awal online..

Puteri said...

Jangan Berputus Asa Janganlah berputus asa karena ia bukan akhlak kaum muslimin. Hakikat hari ini adalah impian hari kemarin, dan impian hari ini adalah kenyataan hari esok. Kesempatan masih luas dan unsur-unsur kebaikan masih kuat dan besar dalam jiwa kalian yang mukmin, meskipun tertutupi oleh berbagai fenomena kerusakan. Yang lemah tidak selamanya lemah, dan yang kuat tidak selamanya menjadi kuat. (Imam Hasan al-Banna)

Puteri said...

Putih – pendiam
Biru – jujur
Merah – panas baran
Hijau – peramah
Unggu – comel
Pink – nakal
Hitam – perangai pelik
Coklat – kelakar
Kuning – manja
Oren – personaliti yang menarik
Kelabu – pandai jaga hati kawan
Jingga – brutal

Yang mana sesuai untuk saya?

Unknown said...

k zan tak faham... apa keistimewaan dan fungsi. terangkan cara mudah faham.(mcm ni lar org krg pengetahuan it) nak tahu juga.

Bro Framestone said...

puteri--> ops spam ke nie

izan--> ops sorry kak...bnde nie just pemberitahuan sahaja.. keistimewaan bnde nie nk kumpulkan kamuniti dunia maya untuk berkongsi pandangan dan info melalui laman forum.. projek nie masih belum siap lg...cuma masih di fasa pembinaan

Tie said...

Aduh..bengong sikit ni...blog ni framestone punya kan?? yang lagi satu tu etomyam punya ke?? Makcik ni blur laaaa....

Bro Framestone said...

yup etomyam punye... kami bergabung untuk pembangunan laman forum je.. yg blog2 tue etomyam yg wat.. kite just tolong memajukan projek MalayaOnline je

Its me said...

bagus cita2 saudara

semoga kita jadi cemerlang gemilang dan terbilang

Bro Framestone said...

thank n insya'lah

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top