Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Berapa Kepala

Cerita yang baruku terima dari anak buah ku untuk program akan datang. Cerita ini telah disampaikan kepada aku oleh salah sorang penasihat kelab

Cerita pertama:-
Insan Malang :- Kak, kita dah dapat. satu kepala dalam RM 5, nasi goreng cina + ayam dan pencuci mulut. Tapi dia tanya nak dorang hantar ke, atau kita yang pergi amik

Penasihat :- Oh ye ke..Bagus la kamu nie, kat mana tempatnya

Insan Malang :- Bentong, Pahang

Cerita kedua:-
Penasihat :- Untuk program nanti korang letak la satu kepala RM5. So nanti korang xde la beban sangat pada budget.

Insan Malang :- Mahalnya akak satu kepala RM5

Penasihat :- Kenapa plk mahal


Insan Malang :- Mahal la akak, Kepala atas termasuk kepala lutut dan kepala tuuuttttt lg..Kan banyak tue

p/s-
Insan Malang nie mmg ade prob mantel sikit, nak lekuk pun ade..tp nk wat cam mane, dah anak dara orang kan

6 Jejak Perantau Maya:

Tie said...

Ha ha...insan malang tu memang nak kena pelangkung!!

blog BeliBuy said...

jangan la pelangkung die..sebenarnye ade byk lg kisah pasl die..nie cerita yg terbaru..baru je td dengar

en_me said...

salam bagi jumaat abang itteww..

blog BeliBuy said...

abg itteww??? ape tue he...23x

azlin hashim said...

Bentong? ala dekat jek ngan gombak, tmpt sy dulu, 1 kepala RM 5pun tak pe lah, nmpk cam sedap jek tue.. Layannnnnnn....

blog BeliBuy said...

mmg la rm5 tue ok..tp berbaloi ke nk byr duit minyak he...23x

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top