Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Tag..!! Fav Cartoon (One Piece)

Maaf buat member lama BeliBuy Taukey kerana lambat membalas tag beliau. Adoi kne tag la pula. Rasanya ini merupakan tag yang pertama BeliBuy reply atau layan sepanjang melibatkan diri dalam dunia blogger. Sebelum BeliBuy mulakan biarlah saya menyenaraikan syarat-yarat yang wajib dipatuhi.Berikut adalah syarat-syaratnya.

1. Hanya berikan satu watak cartoon kegemaran korang, walaupun aku tau korang suka banyak cartoon… Ye la, dulu kecik-kecik mesti korang nak jadi Spider-man la, X-Men la, Superman la, Usop Sontorian la :P Tak kisah la, watak cartoon apa pun yang korang suka aku cuma nak korang beri satu saje.

2. Ceritakan secara ringkas, apa yang korang nak buat kalau korang ada kekuatan, atau kuasa, atau” power”, atau apa saje kelebihan yang ada pada ”hero” kegemaran korang tu. Korang boleh ambil contoh yang aku berikan nanti, tapi kalau boleh ceritakan lain dari yang lain, yang datang dari hati korang sendiri… :D

3. TAG balik kepada 5 orang rakan-rakan blog korang, ingat lima saje! Kenapa lima? ikut suka hati aku la… :P


One Piece menceritakan mengenai pengembaraan lanun yang agak menarik dan mencabar kewibawaan pemikiran fantasi remaja masa kini. Walupun di pasaran Malaysia agak perlahan, tetapi di peringkat antarabangsa ianya menerima pengiktirafan.

Nak story lebih BeliBuy bukan reti sangat. Korang pakat-pakat la usha kat google ek.

Sekarang aku perlu pass tag ini kepada kawan-kawan blogger yang lain. Bersedialah untuk kena tag.
1- Along - eh mne mc d aku
2- Fysal - suami dan bapak terbaik buat keluarga
3- Ein - Insan yang berkerjaya
4- Chii - Orang tempat aku jugak
5- Zhoe_wynz - sahabat ku di brunei

Meh join, kalau nak jimat kredit*Peluang menjadi usahawan mobile
*berpeluang mendapat 4 angka income
*bonus 4x sebulan
*hanya mengunakan HP
*Modal 100% milik anda
*Bukan skim cepat kaya

Apa tunggu lagi cepat la mendaftar

4 Jejak Perantau Maya:

Anonymous said...

jawab jugak engko tag aku ni yer framestone...hehehe...TQ TQ

Anonymous said...

aku jawab sini jek taw.. xsempat nak meng-entri

- kalau ada kekuatan mcm doremon tu aku nak terbang satu dunia.. tp tu dulu2 punya laa.. skrg ni cuaca dah buruk sgt... kkkeekekek

Anonymous said...

mne leh balas kat sinie huhuhu xaci huhuhu

Anonymous said...

boleh laaa.. lagipon xde syarat khusus kan? hehe

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top