Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Usahawan MyMode

Nak untung dalam MyMode, Sentiasa merasakan yang kini semakin kurang prospek kerana dah terlalu ramai yang menjadi agent MyMode. Malah ada yang berangan terlalu jauh dengan bertanyakan "Abis kalau semua dah jadik agent MyMode, macamana nak untung?". Orang yang sentiasa merasakan tiada prospek, maka dia tidak akan berjumpa dengan prospek. Mari buka sedikit minda anda.


Sehingga 2007 ada 18juta pengguna prepaid di Malaysia. Pengguna prepaid, bukan pengguna Handphone. jadi berapa ramai Agent MyMode seluruh Malaysia sehinga sekarang ini? Hanya sekitar 250,000 orang (termasuklah agent yang dah mati, dah tidur, dah putus asa dan sebagainya). Sehingga kini, baru 1.4% orang yang tahu mengenai peluang perniagaan ini. Bagaimana boleh kita kata semua orang dah tahu?

Jika berminat boleh hubungi saya, Insya'lah saya akan memberi tunjuk ajar buat anda. sekurang2nya saya nampak ramai yang boleh berjaya dari kecundang.anda boleh melawat laman web di sini untuk maklumat lanjut KLIK SINI dan daftar sebagai free member untuk mendalami dengan lebih lanjut

0 Jejak Perantau Maya:

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top