Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Bermandian Air

Salam semua, aku rasa ini merupakan entry terpanjang dalam dalam 2 bulan nie kot. Dah lama xbuat entry pepanjang nie.

Mengenai tajuk entry ini, memang la bermandian air. Xkan bermandian api mahupun wang. Melainkan bermandian peluh (tue pun air pe).

Cerita nie pun cerita lapuk dah. Kalau xsalah aku masa nak dekat hujung2 bulan 11 sebelum aku pergi program aku kat Johor tue.

Ini la gambar aku dalam keadaan seksi. Ops nampak pusat pulak. Bagi yang mengenali diri aku sure perasan badan aku dah berisi sikit. Aku pun baru perasan sebab ade yang tegur time aku mandi hari tue.

Lokasi yang aku pilih kali ini dekat je dengan tempat aku. Aku pilih kawasan perkelahan Sg Bil. Masuk bayar RM1 (tapi aku xperasan ada tempat bayar tue, so aku men lalu la, tercari2 jugak rupanya die bukak kaunter kat simpang masuk. Cam mana aku nk sedar. Kire halal la bang ek).
Nie gambar aku tengah drive. Atie dok sebelah aku nie dok tangkap gambar je. Aku dah lame xdrive. Rasa berdebar2 jugak la. Besa la jalan bengkang-bengkok dan kecik je. Yang bahayanya ade cerum yang cerun yang curam (belum ada kes tanah runtuh kat sini).

Banyaknye atie beli makanan ek. Nie nk berkelah ke nak melantak nie. Sebelum ke tempat perkelahan ini, aku dan atie sempat jugak g shopping, mak suruh beli. kalau x, xde la bnde nak makan kat sani.

Ops..!! Aku bukan pergi berdua-duaan dengan atie je tau.

Selain Atie ada rakan2 lain yang menfollow kami, xlain dan tidak bukan member kami dari 1st semester sampai la nie. Bawak je la, lepas nie xtau bile leh bwk dorang datang sini kan. Aku kat Perak dorang lepas nie dah lepak Johor terus. tau2 je dorang orang pertama yang men air dulu time aku tengah bz2 pungah barang dari kereta.

Ini antara muka2 yang tenagh kelaparan. masing2 tengah menunggu BBQ dorang masak. hampeh tul la korang masak untuk korang je. Sian kat aku yang bersusah payah nak hidupkan api dan menjaga bara. Kalau ku tahu cam nie, baik aku wat tempat bakar BBQ besar sikit.

Ini gambar mak dan ayah aku. sweet couple kan. Dah nak masuk 25 tahun bersama. Nampak sangat ayah aku semakin tua. Sian jugak aku tengok die berkerja mencari nafkah untuk adik beradik aku.

Insya'lah ada rezeki tahun depan dorang dapat tengok aku mengengam segulung Ijazah (aku tahu ijazah tue bukan buh nama aku pun.. Nanti kena tuntut kat kaunter kat luar dewan convocation.)

Pe2 pun tahniah buat adik aku yang bongsu sekali kerana berjaya menghabiskan tempoh temuduga biasiswa Petronas tempoh hari. Maaf abg xsempat nk jumpe kamu.

Blog Advertiser:-
| Shuffle dance | Zoom di Zoo Taiping ||||

25 Jejak Perantau Maya:

Khaizarien said...

gmbr atie men air xde pown...sian atie

Bro Framestone said...

nak men air jugak ke...xpayh la ek...

en_me said...

don wori bro, atie itteww akan tetap setia kat ko.. amminnnns

Bro Framestone said...

insya'lah bro... rindu pulak kat die.. die ade kat ipoh.. sampai bulan 1 tahun depan

Blog Eazy Izzuddin said...

beshnye g berkelah kat sg...
huhu...
dah lame x gi berkelah kt sg...
2 pon bape bln lalu..
xD
ade style la drve kete 2...
hihi
xD

Bro Framestone said...

mana ade style la... tue kes xnmpk jalan..besa la orang rabun bwk kete..lagi satu suke bwk kete pakai satu tgn je...lg satu tgn kat gear he...23x

anntaj said...

frameston, bukan ke sg.Bil ni kat slimriver eh???kampung abang mazidul tu, dia kata sungai yg jernih tu blakang umah mak dia jer...:)

gambar awak kat atas tu seksi.sgt..:)

IamYonna said...

wahh dating dengan kekasih hati :p

Bro Framestone said...

anntaj--> xtau pun abg mazidul asal sane huhuu... mmg kat sg bil pun nie..nnt tolong tnye kat abg mazidul ek.. eh mne de seksi la..besa2 je..nnt kite sensorkan ek

yonna--> leh ke dianggap dating nie..bukan berdua nei...cam datang satu family pulak

Amoi said...

cih..
tayang body~
hak3,

Bro Framestone said...

tayang je..jgn cuci mate udah ek he...23x

Biskutz Paeinto said...

masuk2 je blog ni. terkujat kojap.. mamat mane lah dok tayang2 body.. haish.. incek frame ghupernye.. nk msuk bina badan ker..=p huhuhu..

Bro Framestone said...

mne de masuk bina badan..dok bina lemak je ade la... berat bdn dah naik la.... nie terkejut je ke..xde heart attack kan

Anonymous said...

woo... banyak betul jajan/ keropok. nak skit.. hehehe.. :p

p/s: fuh!! sasa la bro. cam tok guru silat :D

Bro Framestone said...

dah lame org xpangil aku tok guru silat ek... nnt la aku buh entry pasl silat aku..if aku terjumpe gmbr ke pe ke nnt.. nk jajan ke...dah habis pun

Sitie BUm BUm said...

woah!! sexy!

Bro Framestone said...

seksi sgt ke...mne de seksi sgt pun...eh udah2 la cuci mate tue..malu kite nnt

Khaizarien said...

sape kate smpai bulan 1??? sampai 29 hb je la...ooo rindu ek???hikhikhik

Bro Framestone said...

eh kire bulan satu jugak la kan... mne de rindu pun...xtdo lg ke

Khaizarien said...

eleh ayat kat ats tu bukn tulis rindu kee????p je sbb x tido g la duk mrayap je ni

Bro Framestone said...

oh ade ek..typing error la tue kot

Anonymous said...

gambar first tu kene sensor.. seksi sangat lah :P
btw.. u look chubby...
pewut dah boroi tuh :P

AQisH said...

sukanyer tgk parents u tu..very the loving couple;-)

pRincESs_N said...

sexy wuuu....

Bro Framestone said...

along--> mne de seksi sgt la along...suar tue terlondeh sikit je.. mmg dah chubby pun.. mne de boroi..tue kesan selepas makan

Aqish--> suke ek.. akak pun wt la cam tue.. sure org ckp loving couple

N--> Mana ade seksi la N he..23x

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top