Onwer Blog ini Telah berpindah ke
www.broframestone.com

Harap Maklum
(Blog BeliBuy masih aktif, sudi2kan menjadi follower blog ini untuk mendapat update terbaru)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin

Bro Framestone Ada E-Book

Assalamualaikum wbt & salam sejahtera

Entry kali ini ringkas sahaja. Sekadar ingin meminta pendapat dari rakan2 mengenai E-Book yang bakal saya keluarkan dalam masa terdekat.

E-Book ini datang dari cetusan idea dan keinginan untuk dikongsikan bersama anda. Jika ada apa2 kekurangan sila hubungi saya.

Fail ini belum lagi di upload. Insya'lah ianya akan di hostkan di hosting MalayaOnline.

Jika berminat untuk menolong saya memperbaiki E-Book ini sila email kepada saya di
kza1105@gmail.com
Bukan ingin mencari publisiti cuma ingin berkongsi sesuatu yang anda terlepas pandang.
Untuk renungan bersama
Tiada mana-mana ahli perniagaan berniat menipu pelanggannya
Kecuali Pelanggannya merasakan mereka terTIPU.
Fikir2kan dan selamat beramal

P/s- thank untuk mereka yang sudi memberi pendapat dan pandangan:-
- Mr Naz

15 Jejak Perantau Maya:

Tie said...

Tahniah !

Kak tie sokong dari jauh.....he he...

Bro Framestone said...

Ok je.. jauh dimata..kalau kat dunia cyber nie cam dekat je kan

ain said...

alahai...akak bab2 segala e ni, mmg hancus. Apa2 pun akak sokong dari kejauhan. Semoga berjayaaa!!!!

Blog Eazy Izzuddin said...

oooo
ini dia ebook nye...
ehehe...

Bro Framestone said...

kak ain--> xpe kak.. sekdar ingin mendapat pandangan dari beberapa rakan mengenai isi dan kualiti e-book ini

eazy--> yup ini ebooknya. if ko nk review leh je. before aku lancarkan nanti

bella said...

ebook nie psal ape eh???
papehal pon sye akn sokong bro..
caiyok2

Bro Framestone said...

ebook pasal pe ek.. if nk tau leh je sent email kat bro..nnt bro bg untuk kamu baca.. belum terlancar lg nie

Setelus Hati Zinnirah said...

miss nuyui setuju je ape yg framestone nk wat...ehehehehe... :)

Anonymous said...

Congrat... teruskan usaha sampai ke apa lobang skali pun.. he he

pRincESs_N said...

e-book??

Naz said...

sebelum tu aku nak ucapkan tq pasal linkkan blog aku kat n3. glamer lg aku kat sini. hehehee...

bila ko rasa nak publish? nak tunggu komen2 dr member2 yg laen kot? bagus ko ni pasal buat r&d sebelum lancar ebook tu. ye la, hang otak biz, mesti kena ushar2 dulu apa yg patut.. ye x?

errul_ramli @ MH said...

congrate!

Bro Framestone said...

nuyui--> setuju pe ek he..23x thank ek.. xkan setuju je..xde niat nk bace ke

nazz--> aku mahu mencari lubang duit leh x he..23x insya'lah pe2 pun thank ek

N--> yup e-book.. xpernah dengar ke

naz--> aku link blog hang sebab hang dah rexiew ebook nie.. n bg pandangan.. mna2 bisnes pun dorg nk mesti ade r&d.. kalau x belum mulda dah lingkup

errul--> welcome

Eja Kamel said...

ni rupe nyer e-book yg die sibuk2 buat tuh..hmmm

gud work..n gud luck!

Bro Framestone said...

yup..tp xramai yg nk review before pelancaran nnt

Post a Comment

Followers

 
Powered By Blogger | Design By iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top